![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjQSDCsXYj1kq72BN4YbL_AYx1u40ONI7Yw_5b4b8XPv0CWcqGFZ5s7Kxa-GLNmKY5pEPIZzSg-L4kk_cw0D-xCGMfzBcG_m_Cf7KM78FFsiOnKG6RLBpFuMu_q6iyU5434Q0Pm-wdrruk/s320/Mango.jpg)
Allt fler företag i resebranchen använder sig av Facebook och tävlingar för att skapa trafik och uppmärksamhet kring sina reseprodukter.
En bra inspiration är Fly Mango i Sydafrika där man nu tävlar genom att utföra "Challenges" i form av turistattraktioner, t ex "Cage Dive with Sharks", "Spot a Cheetah" eller "Ride the Anaconda".
Registrering sker på deras Facebook app - (sök FlyMango på Facebook eller gå in på
www.facebook.com/FlyMangoSA )
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar